Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

torsdag 23. august 2012

Etterlysning !

Kjerringa sto opp med håp om at Katta ville komme inn. Men nei, hun har vandret avgårde. Bare Vårherre må vite hvor.
Det kom ei anna, blid katt og ville inn da jeg sto og ropte og puset. Men det er liksom ikke det samme.
Så hvis noen har sett Katta rundt i byen pliiiiz gi meg et vink, melding. telefon, whatever !
Og til Katta: Du er såååååååå savnet !!
Takk for telefoner, naboer !
Dyret har nok en gang rømt tilbake.
Jeg fikk et råd om å holde henne inne i minst to uker.
Det orker jeg simpelthen ikke. Hun er rimelig desperat for å komme seg ut når hun blir holdt inne.
Får heller fortsette med "katteekspressen" framover. Kanskje når snøen kommer at det blir mer problematisk med så lange turer. Hun er ikke så veldig glad i snø.
Men det er trist å føle seg avvist.....av en katt !
Tilbake i sofakroken igjen, for hvor lenge ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar