Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

søndag 12. august 2012

Søndagsmorgen i Rosehuset.

Ja, nå har jeg sovet to netter her i Rosehuset, og selv om jeg ikke har sovet i min vanlige seng, så har jeg sovet godt.
Badet er i behagelig avstand, kaffen smaker nesten bedre, jeg er omgitt av roser på alle kanter, men........jeg savner Katta.
Jeg må forsøke å komme fort i orden sånn at jeg kan hente den lille pelsdotten ned hit.
Trodde ikke at jeg skulle savne å gå og snuble i henne og høre på hennes "prating" og morrahilsen, men det gjør jeg.
Og så savner jeg nyhetene på TVen, men det er bare for noen dager, så har jeg tilkoblingen klar.
En annen god ting, igår gikk jeg ned og henta den bestilte sushien.
Og den var mye bedre enn vanlig, må ha noe med å gå på gamle "stier" igjen. Å, som jeg liker det, og å, så mange gode minner som finnes i denne lille gatestubben, både om tobente og firbente.
Nå skal jeg ut og pusle litt med rosene igjen.
En gammel dame kom foresten forbi igår og skrøt veldig av forrige eier og rosestellet henne, og den orden som var både ute og inne.
Akk ja, jeg har litt å leve opp til.

1 kommentar:

  1. Du kommer sikkert til å holde det like pent ute som inne som de forrige eierne - det er jeg sikker på.

    SvarSlett