Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

tirsdag 14. august 2012

Sist, men ikke minst.....

Kjerringa våkner opp i senga si i Rosehuset og føler seg opplagt og uthvilt, om enn litt lemster.
Mye arbeid gjenstår, men alle hennes saker er i alle fall rundt henne. Og det er mer enn bra.
Men idag, nå, etter bloggen, er det den siste, mest dyrebare "gjenstanden" som skal på plass.
Alt er gjort klart til henne, den beste maten, soveplassen, alt.
Jeg skal opp og hente Katta.
Først når hun er på plass blir Rosehuset et hjem, som en av mine søte nieser så treffende sa det.
Gjengangeren er på plass i postkassen allerede, tidsnok  til kaffebøtta og skiva med gulost og kaviar, så alt annet er som det skal være.
Jeg gruer litt for å putte Hennes Ærede Majestet i bur, men det må til, for hun er ikke fan av billyd, når hun er inni bråket. Jeg forsøkte igår, men etter ti meter la hun seg på rattet og stirra vettskremt på meg, så da var det bare å slippe henne ut ellers kunne vi forårsaket store ødeleggelser på oss selv og alt som var i bilen.
Så nå er det bare å hoppe i det og håpe det beste...........
Og der var hun på plass, som om ingenting var skjedd, Spist og sovet, vært på do og sjekket ut huset. Hun har til og med vært ute en snartur, men jeg får holde henne inne ihvertfall til i kveld.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar