Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

lørdag 11. august 2012

Heavy duty

Kjerringa våknet opp i Rosehuset, uthvilt som ei nystemt fele. Etter en dusj i nye dusjkabinettet, ei bøtte med kaffe og ei skive med laks og aioli, gikk hun ut til rosene. Det er mye ¨ta fatt i der, men jeg får ta litt av gangen. Jeg fikk i alle fall stusset dem en god del idag, før sønn våknet.
Nå er det pakking og innsamling av tiloverblevet ting og tang og desslike i gammelhuset og kjøre det ned.
Så jeg får fortsette med godt begynt.
Hurraaaaa ! Jeg fant et usikret nettverk her nede.
Så pausen kan jo benyttes på en konstruktiv måte !
Da ser det ut til å bli blogg fremover likevel. Det var snasent de luxe.
Her er det snart fullt beboelig. Et skap til å legge nyvasket og soltørket sengetøy i kommer også ned etterhvert.
Kå står då på ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar