Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

tirsdag 7. august 2012

Ja, det er til sjenanse for meg !

Kjerringa henger med fremdeles. Det begynner å bli beboelig i Rosehuset, mens gammelhuset er nesten totalt ubeboelig.
Men jeg føler at jeg lever i limbo, litt der og litt her.
Dagens Gjenganger bragte forsidebilde av en av de mest avskyelige personer i Norge, Tore W.Tvedt, nynazisten og ungdomsvillederen som støtter en annen avskyelig persons meninger. En person som jeg  ikke engang vil ha navnet til på min blogg.
Begge står for et menneskesyn og en historieløshet, som er skremmende.
Og at ingen kan nekte Tore W. Tvedt og Vigrid i å bruke Borrehaugene til sine såkalte innvielsesritualer, er meg totalt uforståelig.
Jeg trodde at nazisme og desslike ble forbudt i Norge etter WW2 ?
Det ekler meg å tenke at vi har svineriet så nært innpå oss, og det på kommunens nylig kårede vakreste sted.
De forurenser luften og naturen rundt seg.
Jeg vil ikke at de skal være der.
Det sto i Gjengangeren at de kunne nektes å holde sine seremonier der hvis de var til sjenanse for noe,
JA, DE ER TIL STOR SJENANSE FOR MEG !!!
De gjør Borrehaugene til et lugubert sted å ferdes.
Det er nok ikke Odin, Tor og Frøya de dyrker der ute, det er nok heller at Nasjonal Samling hadde sine storsamlinger akkurat der.
Jeg vil at deres misbruk skal stoppes med loven i hånd, for dette har ingenting med ytringsfriheten å gjøre, det er skitne tanker avlet av skitne, avskyelige gjerninger de forfekter.
Deres menneskesyn, eller mangel på respekt for medmennesker er forbudt og kan faktisk forvises fra offentlige steder.
Se på denne lenken: http://www.vigrid.net/
Det som ytres der kan til og med straffes etter rasismeparagrafen.
Vi kan ikke lukke øyne, ører eller munnen for noe sånt, ei heller la være å kommentere det. 
Dette er søppel og må reageres på av alle oppegående mennesker.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar