Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

onsdag 8. august 2012

Flytting er pytonslange

Kjerringa er oppe og hopper uten en tåre i øyekroken. Bilen er fullpakket av bilder og ting og tang.
Blant annet hennes skarpeste kniver med tilhørende oppheng.
Stakkars Katta vet snart ikke sin armeste råd, hun er nesten husvill og totalforvirret.
Jeg forsøker å fortelle henne at vi skal flytte til et annet, koselig hus med pippipper og annet snadder innen rimelig rekkevidde, men hun synes bare alt er helt gudsjammerlig tragisk.
Og jeg skal si meg delvis enig, selv om det er jeg som har satt hele sirkuset igang.
Flytting er pytonslange og bøser og spøkelser og hekser og hører han Tykje til. Men jeg aner målet i det ikke altfor fjerne, så da er det verdt all uhygga og følelsen av hjemløshet.
En Tyr på flyttefot er ikke det helt store. Vi er kjent for å være de mest hjemmekjære og avhengige av kos og ro i hele den astrologiske vendekretsen. Likevel er dette min tredevte flytting. Ja, du leste rett. Jeg har flyttet 30 ganger når jeg er på plass i Rosehuset !
Jeg håper inderlig at det blir min siste, men det har jeg gjort før, sååeee........



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar