Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

lørdag 20. oktober 2012

Bare noen ord på en lørdag

Kjerringa og Katta hadde kjempekoselig besøk i natt, eller rettere sagt,  igår, i natt og helt til nå. Supergutten himself var på besøk hos bestemor. Og det var veldig koselig. Jeg fikk skikkelig innføring i engelske fotballspilleres inntekter og hans egen erfaring på fotballbanen, og om "Godset", som er hans hjertelag, spesielt. Interessant. Jeg må nok begynne å følge litt mer med. Jeg vet iallefall såpass at "Godset" skal spille mot Molde imorra. Kanskje jeg burde følge med ? Grøss !
Jeg må si at jeg foretrekker å se på kongelig bryllup idag.
Artig å tenke på at jeg har vært utenfor den kirka for mange og enda flere år siden. Vi kjørte gjennom Luxemburg, og det gikk så fort at vi ikke visste ordet av det før vi var i Tyskland. Men vi stoppet i alle fall på torget der og spiste is.
Og artig å tenke på at på gjesterommet mitt står det en seng som ble bygd til mammaen til den nederlandske dronninga, som vi har sett flere ganger under vielsen. Det er ikke tull heller. Derfor heter den Prinsessesenga.
Så jeg har bittelittegrann snev av dronninglighet hos meg.
Nå skal jeg opp og få skifta til vinterdekk av 10. klassen på Holtan U.skole. Håper det ikke er lang kø !
Etterpå er det Dagbladet med Magasinet og lørdagskos med kylling med tilbehør fra igår.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar