Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

lørdag 27. oktober 2012

Lørdag i Rosehuset

Kjerringa sto opp. Katta kom inn.
Det er litt kjølig. men sola skinner fra en skyfri himmel. Helt stille. Det var dagens værrapport.
Den næreste skal en snartur over Kjølen, så det blir litt stille i huset noen dager.
Jeg har fått ned treningsapparatet, så jeg trener flere ganger daglig, men er blitt utrolig støl i bakskankan. Den næreste sier at den beste treningen er hvile, altså trene og hvile i passe porsjoner. Men jeg blir så ivrig at jeg glemmer meg, og så får jeg etpar dager der jeg stavrer meg fram i tilværelsen og forbanner min dårlige form, som jeg bare har meg selv å takke for.
Men jeg er jo 66 så jeg kan jo gjøre som jeg vil.....
Selv om motorsykkel ikke står høyest på ønskelista, så hadde det vært all right å slippe å ty til krykker når jeg har herja på som verst.
Idag skal jeg i hvertfall kose meg med Dagbladet med Magasinet og kryssordet.
Og så har jeg bestilt Aftenpostens søndagsnummer i 17 uker til 199,-. Kanskje det første kommer allerede i morra ?
Noen gleder skal man unne seg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar