Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

lørdag 6. oktober 2012

Lørrddan.........igjen

Kjerringa våknet opp med en umiskjennelig eim, for ikke å si stank, i nesen. Kattepiss !!
Grøss og gru ! Hvor ?
Her var det bare en ting å gjøre, vaske over alle kanter i omtrent en meters høyde i huset.
Som sagt, så gjort.
Før dusj, mat. kaffe, hele rutineregimet.
Heldigvis har jeg engangsmoppekluter som tar alt. Jeg for som en dervisj gjennom alle rommene. Og takk alle gode makter, da jeg var ferdig var lukta borte. Puhhhhhh !
Så kunne dagen begynne. Katta var som sunket i jorda, hun er sikkert på vift sammen med "markøren".
Hun får bare venne seg til å væe ute om natta heretter, for jeg liker ikke hennes valg av venner.
Greit at de prøver seg på å komme inn til maten hennes, men når de forsøker å markere seg hos meg, da er det bare slutt, finito, finish, the end på min forståelse.
Husj, fremmedkatter !
Og idag er det lørdag igjen. Jeg synes det nesten bare er mandager og lørdager.
Men det flotte med lørdager er Magasinet i Dagbladet med mange gode artikler og et superfantastiskflotters kryssord.
Jeg gleder meg !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar