Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

torsdag 25. oktober 2012

Tregt

Kjerringa sto opp til salig kaffeduft idag også. Livet er herlig, dere !
Dagen igår ble stort sett som planlagt, bortsett fra at mine shoppinggener slo inn for fullt da jeg så en annonse om at Teppemagasinet, min absolutte hoffleverandør, hadde salg på persiske tepper, helt ned i 75 %.
Først var jeg hos Arne og klipte meg, deretter tenkte jeg at jeg fikk nå se på de teppene når de nå engang hadde salg på de, og jeg likevel hadde veiene forbi. Jeg lurte ikke meg selv engang !
Sagt og gjort.
Og der var teppet ! I rosa og røde nyanser. Feilen hunne verken jeg eller ekspeditørgutten få øye på, så den må ha vært ubetydelig. Jeg så og så...og falt. Men jeg tok  bilde av det og ba dem holde det av til jeg fikk bestemt meg.
Jeg gikk hjem, og jeg bestemte meg.
De leverte det på døra, så nå ligger det pent på plass under bordet.
Og idag har jeg hentet liftgardiner fra Ellos på ICA.
Jula står for døra, jeg får antakelig storfint besøk langveisfra, og da må alt være på plass. Rosehuset må vise seg fra sin aller beste side.
Men bredbåndet går utrolig tregt, så det er såvidt jeg har kommet meg gjennom denne bloggen. Jeg begynte faktisk på den i halvnitida.
Men pytt pytt, alt ornær seg for snille jenter...og for oss andre også.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar