Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

onsdag 24. oktober 2012

En bloggers hverdag

Kjerringa sto opp til velsignet kaffeduft idag også. Deilig. Mykstart på dagen.
Katta kom klatrende inn soveromsvinduet med jammer og hyl, som vanlig. Man skulle tro at hun hadde vært utsatt for de verste tildragelser iløpet av natta.
Idag skal jeg klippe meg. Det har jeg bestemt meg for nuh. Ikke kort, men kortere, og pannelugg. Jeg er lei av dette lange fakset som er iveien overalt.
Jeg gleder meg.
Så skal jeg og handle mat. En tur på biblioteket blir heller ikke feil. Ellers skal jeg kose meg. for den næreste skal mekke middag idag.
Så stort sett sånn blir dagen min idag, når den er planlagt. Litt kjedelig kanskje, men underveis skjer det alltid saker og ting som gjør at resultatet blir noe helt annet når jeg oppsummerer den i kveld. Og takk for det.
Tenk om vi kunne planlegge hver enkel ting ned til minste detalj ..........og følge den. Noe så kjedelig !

2 kommentarer:

  1. Hei Kjerringa og katta di,
    som du ser har du fått meg som følger..."sekstiårsgleder (or grandma`s blog).

    synes det er artig å stikke innom her og lese bloggen din...og kattas.

    Ha en god dag.

    SvarSlett
  2. Takk og koselig med tilbakemelding.<3 Klem

    SvarSlett