Om meg

Bildet mitt
Horten, Vestfold, Norway
Ei glad kjerring med ei katt. Vi bor i et hus i en hage med masse roser, tomater og urter og hortensiaer.Stort sett trives vi med livet. Vi er veldig miljøbevisst og gjenbruker og resirkulerer og koser oss. Ellers sover vi, leser aviser, ser TV og blogger. Litt Feisboking blir det også. Vi er veldig samfunnsinteresserte og -engasjerte i dette og hint. Katta er egentlig den mest sosiale av oss.

fredag 12. november 2010

Rød Laptop, del 2

Katta syntes regnet var verre enn snøen, så hun var raskt inn i morges. Og da Leieboeren kom innom for en kopp kaffe og en prat, var hun helt i kattehimmelen. Hun kroet og ormet seg og stirret på han med kjærlige puseøyne. Det var hennes dag i dag.
Og det ble Kjerringas også.
Litt over kl 10 tikket det inn en sms på mobben om at min elskede, røde laptop var ankommet Expert og var klar for henting. Jeg var ikke sein om å kaste meg i bilen .
Det var som å få en uventet og etterlengtet gave da jeg fikk den tilbake. Jeg fortet meg heim, fyrte i ovnen og begynte å installere. Stakkaren hadde jo fått ny hjerne, så her var hele hukommelsen med bilder og dokumenter borte. Samt virusbeskyttelse og annen oppdatering som var nødvendig for å  vekke den til live igjen.
Og nå funker den. Hurra.
Første bloggen på 12 dager jeg skriver på den søte, lille røde.
Har ikke fått lest avisen ennå, så jeg har ikke så mye irritasjon å få ut.
Idag er det dagen for glede.
Og katta sover i stolen sin med et salig glis rundt kjeften. Kanskje drømmer hun om Leieboeren ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar